A konkrét helyszín kiválasztása

A konkrét helyszín kiválasztása

A konkrét helyszín kiválasztása

Volt már szó korábban arról, hogy egy esküvő szervezésénél első lépésként érdemes meghatározni a tematikát, stílust és színvilágot, hiszen csak így fog harmonizálni egymással a menyasszonyi ruha, a meghívók, a dekoráció – és természetesen az esküvő helyszíne.

Adtam már pár ötletet a helyszínkategóriák áttekintéséhez, most haladjunk tovább a tökéletes esküvői helyszín kiválasztásának menetében! Ha sikerült eldönteni, hogy milyen kategóriában gondolkodtok, nézzük át, hogy milyen szempontokat érdemes figyelembe venni a konkrét helyszín kiválasztásakor!

A két legfontosabb szempont a dátum és a vendéglétszám. A dátum meghatározásakor célszerű rögtön egy alternatív nappal is készülni, ha valamelyik számotokra nélkülözhetetlen szolgáltató már foglalt lenne a fő időpontra. A létszám szintén meghatározza a szóba jöhető helyeket, hiszen túl kis alapterület esetén kényelmetlen lesz a zsúfoltság, a túl tágas tér viszont kellemetlen, feszengő érzést vált ki mindenkiben, azt a hatást kelti, mintha a meghívottaknak csak a fele jött volna el a menyegzőre. Természetesen megfelelő nagyságú tánctérrel is számolni kell, hiszen egy lakodalom mit sem ér tánc nélkül!

Azt is érdemes letisztázni a szóba jöhető helyszínek megtekintésekor, hogy más esküvő vagy rendezvény lesz-e egy időben a Tiétekkel, hiszen akkor könnyen kavarodás alakulhat ki az előtérben vagy a mosdóknál, arról nem beszélve, ha esetleg mindkét pár a helyszínen szeretné lebonyolítani a fotózást is. Szintén lényeges szempont, hogy meddig áll rendelkezésetekre a terem, illetve mennyi plusz költséget jelent, ha tovább szeretnétek maradni, vagy egyáltalán van-e erre lehetőség.

Ha dekoratőrt fogadtok, vagy ha magatok oldjátok meg a díszítést, azt is előre egyeztetni kell, hogy mikortól vehetitek birtokba a termet. A zenekar részére is fontos lesz ez az információ, hogy megfelelően be tudják hangolni a felszerelésüket mielőtt a vendégek megérkeznének.

Legtöbb helyen a bútorzatot és a technikai eszközöket (világítás, hangosítás) biztosítja a helyszín, de ki kell rá térni a szerződés megkötésekor. Ugyanúgy, ahogy az egyéb helyiségek használatára, hiszen ha nem egy szállodáról van szó, akkor is kell, hogy legyen egy öltözőszoba az ifjú pár részére, ahol esetleg a nászajándékokat is tudjátok tárolni. Ha sok gyerek lesz a vendégseregben, esetleg egy animátorról is érdemes gondoskodni, aki – egy közeli, de külön helyiségben szórakoztatja őket, amíg a szülők mulatnak.

Amennyiben sok távolról érkező vendég kap meghívást jó, ha a rendezvénynek helyt adó létesítmény szállást is tud biztosítani. Ha ez nem megoldható, mindenképp lényeges, hogy a közelben legyen szálláshely, hiszen egy átmulatott éjszaka után nehézkes a közlekedés lebonyolítása, de egy esküvői transzferekkel foglalkozó szolgáltató természetesen erre az esetre is tud segítséget nyújtani. Keressétek bizalommal a családi vállalkozásunk keretein belül működő https://autoberleseskuvore.hu/-t!

Amint látjátok, rengeteg szempontot kell figyelembe venni ahhoz, hogy igazán emlékezetessé tegyétek a Nagy Napot, de kellő odafigyeléssel, gondos szervezéssel minden a helyére kerül majd! Ebben igyekszem én is segítséget nyújtani Nektek a munkám mellet blogbejegyzéseimmel is. Ha tetszenek tanácsaim, kövessétek oldalamat a Facebookon: https://www.facebook.com/pfeiffer.veronika.szertartasvezeto